بطل القصه حازم عنده 30عام وزجته نجلاء عندها برضو 30 عام يحكي كنت ادرس ف جامعه خاصه ولكني لما اكن دائما الحضور بسبب انني اعمل مع والدي في شركته الخاصه بالاستيراد والتصدير وفي نفس الكليه التي ادرس بها وهي اداره الاعمال كانت تدرس نجلاء اوصفه لكم هي قصيره ممتلئه قليل بيضاء البشره عيناها زرقاء كانت نجلاء هي ترند الكليه بل الجامعه كلها ليس لانها جميله فقط وانما بسبب جراءتها ومواقفها مع الشباب ف البدايه لم اكن اصدق ما يقولها عنها لكن بعد ذلك رايتها وعجبني بها تحررها وحركاتها التي توكد انها ملكه اغراء لم اتمكن من التعرف عليها طوال سنوات الدراسه لانني تقريبا لم اذهب الا في الامحانات كنت اسمع عن قصصها من اصدقائي فاميل لها اكتركانوا يقولون عنها مره انها اتمسكت تمارس الجنس مع احد الشباب ومره انها تسهر مع نفس الشاب بره سكنها
الطلابي فهي من محافظه اخري ومره انها قبلت ان ينيكها احد المعيدين من الخلف مقابل انه يديها امتحان الماده وفي السنه الرابعه تعرفت علي احد الشباب وهو كان صديق لجاسر الذي كان يرتبط بعلاقه مع نجلاء فسالته عن العلاقه فقام بتزويدي باكثر من فيديو يظهر علاقه نجلاء وجاسر ذهبت الي الفيلا التي اسكن بها وقالت اتفرج علي قيديوهات نجلاء اول فيديو وهي بتتناك منه خلفي لم اتمالك نفسي فاحخرجت زبي واحذت احلب فيها وان اشاهد نجلاء وجاسر.اذداد تعلقي بنجلاء وهنا كنت مستغرب من نفسي ايه اللي شدني ليها هل لانها جميل هل لانها متحرره ولكن كيف وانا شاهدتك بتتناك من جاسر؛خلاصنا امتحانات وخلاص خلصنا كليه ؛لم اعد اتمالك نفسي ولذلك قررت ان ارتبط بها ذهبت لوالدي وقولت له انني اريد الزواج من فتاه كانت تدرس معي من محافظه تانيه فاوافق وفعلا عمل اتصالاته وبعد مضي كام يوم جاء الرد بان ام الفتاه ف انتظارانا لكي نتقدم لها ذهبنا انا وابي وجدنا ام نجلاء ف انتظارنا قالت لنا انها منفصله عن بابا نجلاء منذ فتره كبيره وانها لا تملك سوي نجلاء لذلك لا تريد لها سوي زوج مخلص لهابالمناسبه امي نجلاء تدعي سهر وهي ف نفس جسم ولون بشره الممثله رانيا يوسف المهم خرجت نجلاء وهي ترتدي فستان ازرق قصير وشعرها بدون غطاء وكان طويل وما ان راتني الا وتغير لون وجهها وظهر عليها علامات الاندهاش
قطعت امها حاله الصمت وقالت لها تعالي سلمي دا حازم بيقول انه كان في نفس كليتك قالتلها اه طبعا اهلا حازم ازيك ي اونكل وبصت لمامتها وقالت لها ثواني عاوزاكي انا في نفسي قولت ياتري هتقول لامها ايه غابو حوالي عشر دقائق ورجعوا بس بوشواش يعلوها الابتسامه جلست هي وامه وامها قالت لي انت علي كدا كنت تعرفها كويس في الكليه قولتلهااه قالت يعني موافق عليها قولتلها لي الشرف فبابا قال فيه اي ايه لازمه الاسئله دي لو مكانش عاوزها مكانش جه يتقدم رسمي مامتها قالت ابدا مافيش حاجه هو بس زوما عارف ان اقصد ايه قولتلها طبعا يطنط انا بحب نجلاء وعاوز اتجوزها وانا تحت امرها فاي حاجه قالت لا ي حبيبي مافيش طلبات احنا عرفين انكم اغنياء بس انا اهم حاجه عندي اللي يسعد نجلاء انت فاهم ي زوما اللي يسعد نجلاء قالتها وانا اعمل اي حاجه علشان اسعد نجلاء فبابا قال خلاص كدا متفقين ردت نجلاء بعد اذنكم قبل ما ارد محتاجه اقعد انا وحازم لوحدينا مامتها قالت لها طبعا خديه واقعدوا ف صالون رحت
معها واول ما بقينا لوحدينا قالت انافكراك مكنتش بتيجي دايما بس انت كنت معايا ف السكشن ولجنه الامتحان قالتلها صح قالت وعاوزه اسالك سؤال وترد بصراحه انت تعرف كل حاجه عني قالتلها اه قالت انا قالتلها قبل ماتكملي عارف وماوافق قالت ليه قالتلها مش عارف قالت طيب بص انا متحرره وبحبش حد يتحكم في وبحب الراجل اللي يسمع كلامي قلتلها موافق قالت وعلاقتي ملكش دعوة بيها قلتلها موافق قالت وانا موافقه تعال خدتني وخرجت وقالت ليهم انا موافقه علي الجواز اتفق بابا وامها علي تفاصيل الجوازوقبل الفرح بيوم لقيتها بعتالي صوره فستان الفرح لقته قميص نوم مش فستان فرح بيظهر اكتر ما بيخبي قالتلها ارجوكي بلاش ده قالت من اوله كده قالتلها مااقصدش بس حافظي علي مكانتي وانا انفذلك اللي انتي عاوزه قالت طيب موافقه اغير الفستان بس بشرط قالتلها ايه قالت ف شهر العسل اللبس براحتي واعمل اللي انا عاوزه قالتلها كدا كدا هنسافر باريس ولندن وهناك اعملي اللي انتي عاوزه قالتي ماشي هنشوف وبكدا خلص الجزء الاول الممل واسف لذلك بس كان لابد من ان احكي القصه من البدايه والي اللقاء ف الاجزاء القادمه لانها مليئه بالاحداث والعلاقات الجنسيه
